lillyochelly.blogg.se

BOOM💥 Du har hamnat i himlen bland enhörningar och regnbågar!! Och här finns också vi Lilly och Elly två tvillingar som älskar UNICORNS🦄 Här kommer du få läsa allt från vad vi gör på vardagar till resor och super spännande inlägg💋 Inget du vill missa, så läs våran blogg och bli en USF, du kommer inte ångra dig💍 USF=Unicorns sisters forever 🦄🦄

QA

Publicerad 2016-06-14 16:31:04 i Allmänt,

Vi tänkte göra en QA så om ni vill veta något om oss skriv här nere i kommentarerna så svarar vi🦄❤️

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2016-06-14 16:34:55

Hej, jag undrar bara vilken är eran favorit färg. Tack för svar!

Svar: Hej Nelly! Tack för frågan. Båda två gillar alla regnbågens färger, men vi har också rosa som bästa favoriten!😘
lillyochelly.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-14 16:56:44

Jag undrar bara vilken eran favorit mat är🙂 Vill gärna bli en USF🎀

Svar: Hej! Bra fråga. Jag (Elly) tycker mest om tacos och Lilly tycker mest om surströmming. Vi älskar också att göra smoothies tillsammans❤️. Både jag och Lilly tycker att det jätteroligt att du vill bli en USF och såklart att alla får bli det. Hoppas att du kommer att gilla våran blogg!
lillyochelly.blogg.se

Postat av: Alina

Publicerad 2016-06-14 21:17:35

Hej min fråga är varför ville ni börja blogga?

Svar: Vi tyckte bara att det skulle vara roligt med något att göra efter skolan och då började vi helt enkelt att blogga.
lillyochelly.blogg.se

Postat av: XD_GAdbdldk

Publicerad 2016-06-14 21:26:29

Det här e ingen fråga om er men kan ni inte göra typ en dag då ni lägger upp bilder åsså skriver ni vad ni typ gör en vanlig dag. Eller så kan ni göra morgon/kvällsrutin. Det var bara det jag ville säga...

Svar: Bra idé! Det kan vi nog göra någon dag.💕
lillyochelly.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela