lillyochelly.blogg.se

BOOMđŸ’„ Du har hamnat i himlen bland enhörningar och regnbĂ„gar!! Och hĂ€r finns ocksĂ„ vi Lilly och Elly tvĂ„ tvillingar som Ă€lskar UNICORNS🩄 HĂ€r kommer du fĂ„ lĂ€sa allt frĂ„n vad vi gör pĂ„ vardagar till resor och super spĂ€nnande inlĂ€gg💋 Inget du vill missa, sĂ„ lĂ€s vĂ„ran blogg och bli en USF, du kommer inte Ă„ngra dig💍 USF=Unicorns sisters forever 🩄🩄

Sover typ hahah😂

Publicerad 2017-05-17 21:59:40 i AllmÀnt,

Halluuuuu! Elly hĂ€r med lite kvĂ€llsuppdatering. SĂ„ synd att syrran blev sjuk... Men jag Ă€r frisk Ă„ pigg😉 Utom att jag hĂ„ller pĂ„ att somna för att det Ă€r kvĂ€ll och jag Ă€r jĂ€ttetrött. Idag har det varit fullt upp, och vi har fĂ„tt typ 1000 lĂ€xorđŸ˜© Vilket Ă€r erat favoritĂ€mne? Jag vet inte riktigt vilket mitt  Àr, men jag hatar matte iaf. Idag har jag ridit ocksĂ„ och sen vet jag inte vad jag har gjort mer. Det blev lite snabbuppdatering. Godnatt och bye bye finaste USF💗👑🩄
Ps. LÀngtar sÄ mycket till sommarlov dÄ jag slipper skolan och alla jobbiga lÀrare. NÄgon som hÄller med??
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2017-05-18 17:57:26

Mitt favoritĂ€mne Ă€r engelska. Jag lĂ€ngtar ocksĂ„ till sommarlov och eran blogg Ă€r jĂ€ttebra💗

Svar: Kul att du gillar vĂ„r blogg USF💗/E
lillyochelly.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-19 16:30:40

LÀrare Àr bajs och kiss

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-19 16:31:04

LÀrare Àr bajs

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela