lillyochelly.blogg.se

BOOM💥 Du har hamnat i himlen bland enhörningar och regnbågar!! Och här finns också vi Lilly och Elly två tvillingar som älskar UNICORNS🦄 Här kommer du få läsa allt från vad vi gör på vardagar till resor och super spännande inlägg💋 Inget du vill missa, så läs våran blogg och bli en USF, du kommer inte ångra dig💍 USF=Unicorns sisters forever 🦄🦄

Världens bästa dag,, eller??

Publicerad 2017-05-16 07:50:53 i Allmänt,

Gomorron☀️

Nu är vi på väg till skolan, vi har två prov idag. Å det är typ sommarlov😫 har ni mycket prov nu?
Iallafall är det bra att vädret är bra😍
Är det bra väder hos er??
Ha en bra dag:)

Bye bye USF💘

Kommentarer

Postat av: QX_gamer

Publicerad 2017-05-16 21:18:42

Eran blogg är såååååååå braaaaaaaaa.......................

Svar: Tack💋
lillyochelly.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-17 18:44:22

Hej, jag har bara en liten fråga. Varför heter ni just Lilly och Elly och inte Elly och Lilly?
Ni har super coola namn💥Roligt också att eran hund heter Billy 🐶🐶

Svar: Har inget bra svar , tyvär. Vi har bara alltid varit Lilly och Elly💕
Tack så mycket💗 du har ett super coolt namn också❤️
Och tack för frågan, eller om man kan säga så😊
lillyochelly.blogg.se

Postat av: Mackan

Publicerad 2017-05-17 19:43:26

Vi har slutat med alla prov nu. Jag är ny på eran blogg. jag vet inte om jag gillar den

Svar: Skönt att ni har slutat med prov:) Och välkommen till våran blogg, du kommer gilla den♥
lillyochelly.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela